My Yalp - Yalp
My Yalp

My Yalp

My Yalp is gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en handig!

My Yalp: de online tool voor je interactieve toestel!

Als je een Yalp interactief toestel hebt aangeschaft krijg je toegang tot My Yalp.
My Yalp is een online tool/platform waar je zelf je interactieve toestel kunt beheren en de nieuwste spellen kunt vinden en downloaden. Daarnaast kun je hier alle data inzien over het gebruik van jouw toestel door de bezoekers.

  • Aan/uit-tijdinstellingen
  • Volume-instellingen
  • Spel selectie
  • Gebruiksstatistieken
  • Taalinstellingen
  • Meerdere gebruikers toewijzen

Altijd up-to-date

Meer talen toevoegen

Omdat we onze Yalp interactieve toestellen wereldwijd verkopen, zijn onze spellen in veel verschillende talen beschikbaar. Het toevoegen van meerdere talen aan je interactieve toestel kan handig zijn als je internationale bezoekers hebt of een taal wilt leren op school. Je kunt eenvoudig extra talen aanschaffen op de spellen die je al hebt.

Gebruikers

Je kunt ervoor kiezen om meerdere gebruikers toe te voegen aan je My Yalp account. Jij bepaalt zelf wie er credits mag besteden aan bijvoorbeeld nieuwe content en je kunt collega’s aanstellen als contactpersoon of co-manager.

Meldingen

Als je bent ingelogd in My Yalp, kun je zien wat je hebt gemist sinds je laatste bezoek. Door op je naam te klikken, kun je dan al je meldingen bekijken. Je kunt ook de optie inschakelen om de meldingen per e-mail te ontvangen. Voorbeelden van meldingen zijn:

  • Er is een spel gedownload en geΓ―nstalleerd op je toestel.
  • Er zijn credits toegevoegd aan je account.
  • Je abonnement loopt binnenkort af.
  • Er is een ticket aangemaakt.

Toestel instellingen

Spellen

Ons R&D team heeft een breed scala aan spellen ontwikkeld, van vaardigheidstrainingsspellen op de Yalp Sutu en de Yalp Toro tot educatieve spellen op de Yalp Memo. We zijn continu bezig met het verbeteren van bestaande spellen en met het ontwikkelen van nieuwe spellen. Zodat jij je interactieve toestel altijd up-to-date en leuk kunt houden.
Je hebt zelf altijd de controle over het aan- en uitzetten van de spellen op jouw toestel. Dit kun je handmatig doen, maar je kunt ook de Game Rotator tool gebruiken.

 

Volume- en tijdinstellingen

Je kunt zelf de tijden en het volume van je toestel voor de hele week vooraf instellen. Als je bijvoorbeeld wilt dat je toestel om 7 uur ’s morgens aan en om 22 uur ’s avonds weer uitgaat, kun je dit eenvoudig aanpassen. Hetzelfde geldt voor de volume-instellingen; je kunt het volume zo instellen dat het automatisch afneemt op drukke of juist rustige momenten.

Introductie My Yalp
(Engelstalige video)

Alles onder 1 account

Gebruikers

Wanneer je een interactieve toestel aanschaft, is dat inclusief een My Yalp abonnement. Je ontvangt van ons inloggegevens. Wil je dat je collega’s ook kunnen inloggen? Dan kun je zelf extra gebruikers toevoegen.

Statistieken

Omdat de interactieve toestellen op het internet zijn aangesloten, kunnen ze alle gebruikersgegevens verwerken en meten. In deze tool kun je je speelstatistieken bekijken, zien welk spel het meest populair is, en jouw speeluren vergelijken met andere interactieve toestellen wereldwijd.

De top vijf spellen

In deze online tool kun je de vijf populairste spellen van je toestel tot in detail bekijken, inclusief het gemiddelde aantal speeluren.

 

Dagelijkse speeluren

Wil je weten hoe je toestel presteert in een bepaalde periode? Met deze handige tool kun je zien welke week, maand, jaar of vastgestelde periode de meeste speeluren heeft en deze vergelijken met andere data.

Speelactiviteit

Ontdek meer over de trends op jouw toestel. Wordt er de hele dag gespeeld is dit verspreid over de dag? Deze informatie kan je helpen bij het instellen van de aan- en uittijden.

Ranglijst Overzicht

Benieuwd naar de prestaties van jouw toestel in vergelijking met anderen? In My Yalp vind je een overzicht van alle producten wereldwijd. Je kunt filteren op toestel en op segment en zo je status controleren.

My Yalp werkt op elke device!

Fono; Memo; Solar; Sona; Sutu; Toro; Yalp+; Competitions; Software

Handig om te weten

Service

Heb je een vraag of probleem met je interactieve toestel, dan zijn wij er voor je. Via My Yalp kun je snel een ticket sturen naar de helpdesk. Ons interne serviceteam gaat dan voor je aan de slag met online service en assistentie.

Vaak detecteren onze interactieve toestellen zelf al een technisch probleem en sturen ze ons automatisch tickets en gaan wij aan slag om het op te lossen. Bijvoorbeeld als een toestel een paar dagen offline is en geen updates ontvangt, dan ontvangt ons serviceteam hier automatisch een ticket over.

 

Informatie over jouw abonnement

In My Yalp vind je alle informatie over je credits en over je abonnement, zoals:

  • Type abonnement & startersbundel (meest voorkomend is vijf jaar).
  • Start/einddatum van je abonnement.
  • Waaraan heb je credits uitgegeven.
  • Aantal resterende credits.
  • Bonus credits