Sutu huren bij X-perience Events

Onze oud-medewerker Maikel vertelt over zijn eerste ervaringen als ondernemer en legt uit hoe X-percience Events tot stand is gekomen en wat zijn doelen met het bedrijf zijn.

Blog X-perience Events Maikel Rijnenberg Sutu huren

Eindelijk is het zover, na maandenlang wachten heb ik mij onlangs eindelijk ingeschreven als ondernemer bij Kamer van Koophandel. Zelf wil ik de titel ‘ondernemer' niet hanteren, maar noem ik mijzelf ‘aanvoerder’ van X-perience Events. Alles draait in mijn leven om sport. Naast mijn eigen onderneming blijf ik werken als buurtsportcoach en hebben we een ambitieus project met een werkgroep om op de locatie van een voetbalvereniging een maatschappelijke wijkvoorziening in te richten. Sport inzetten als middel vind ik persoonlijk erg interessant. Het is een krachtig iets aangezien veel mensen een passie hebben voor sporten. Het passieve gedrag wil ik graag omzetten in actief gedrag. Ook in de bijna twee jaar tijd dat ik heb gewerkt bij Yalp was dit mijn voornaamste doel. Mooie evenementen binnenhalen om doelgroepen in beweging te brengen.

Samen met mijn oud collega en goede vriend Lars Nobbe werden wij voor de leeuwen geworpen en hebben wij meer dan honderd events gedraaid. Veel enthousiaste deelnemers en klanten die graag wilden dat we een uur langer bleven. Met veel plezier hebben wij dit werk uitgevoerd. Heel veel mooie plekken gezien met als uitschieter een kleine eurotrip van een week lang naar Duitsland, Zwitserland en Belgie.

Geweldige uitdaging

Ik was vervolgens toe aan een nieuwe stap en Ben Admiraal, directeur van Yalp, kwam met een interessant voorstel ‘’Maikel, waarom begin jij geen eigen zaak met de Sutu?’’. Dat is natuurlijk wel een vraag waar je over gaat nadenken en ben alles gaan onderzoeken. Ik weet inmiddels alles over de Sutu en de muur begint nooit te vervelen. Uiteindelijk besloot ik het om het gewoon te doen. Als zelfstandige aan het werk met vele nieuwe taken en verantwoordelijkheden. Een ideale mogelijkheid om mijzelf persoonlijk te ontwikkelen en een geweldige uitdaging. Ik heb al een mooie toekomstvisie in gedachten die ik nu nog voor mij ga houden, maar iedereen die mij kent die weet dat ik het graag groots aanpak.

Profileren met de Sutu

Ik heb gekozen voor de naam X-perience Events want alles draait bij de Sutu om het ervaren en het gevoel. Bij het zien van de foto’s en video’s denk je: ‘’Best leuk!’’. Nadat je de uitdaging om de muur bent aangegaan is je mening bijgesteld en vind je het direct HARTSTIKKE GAAF! Dit is ook wat ik heb ervaren de afgelopen twee jaar met de Sutu bij de klanten en deelnemers. Bij elk evenement waar ik heen ben geweest wil ik zeurende kinderen hebben die door willen spelen of juist boze ouders die hun kinderen niet mee krijgen. De Sutu zal in de toekomst meer gebruikt worden om merken te helpen zich op een sportieve wijze te profileren. Vele merken hebben hier al gebruik van gemaakt zoals Coca Cola, Opel, Postbank en Essent.

Meer weten? Bezoek mijn website: X-perienceevents.nl

Maikel Rijnenberg
Trotse aanvoerder X-perience Events
#4

Ga terug