Waarom onze werkwijze scoort: wij streven naar een 9+ ervaring!
My Yalp

Onze werkwijze

Onze werkwijze

Waarom onze werkwijze scoort

Wil je een nieuw schoolplein richten en heb je hulp nodig bij het ontwerp? Heb je vraagstukken over de financiering van een sportplek in je recreatieonderneming? Heb je vragen over veiligheid over een klimtoestel in de openbare ruimte? De 60 medewerkers van Yalp weten alles over sport en spel in de openbare ruimte. Of het nu gaat over wetgeving, de creatieve inrichting van een speelplek, praktische uitvoering of financiële vraagstukken. Het team van Yalp staat altijd voor je klaar!

Stap 1: Wensen bepalen

Tijdens een eerste gesprek staan jullie wensen, maar vooral jullie dromen centraal. De adviseur van Yalp bespreekt samen met jullie welke speelwaardes en elementen terug moeten komen in jullie sport- of speelomgeving. Tevens bespreken we dan ook meteen praktische zaken zoals budget, gewenste valondergrond en uitvoerbaarheid. Onze adviseur zal jullie tijdens het gehele traject blijven begeleiden. Totdat jullie droomplek gerealiseerd is.

Stap 2: Ontwerp

Ons ontwerpteam maakt een compleet inrichtingsplan. In het plan wordt rekening gehouden met geldende regelgeving, zichtlijnen, looproutes, toegankelijkheid, valondergronden en aansluiting op de omgeving. Daarnaast houden we rekening met straatmeubilair en groeninrichting. We kunnen dit doen op basis van jullie wensen, maar je kunt je ook door ons laten verrassen!

Stap 3: Projectbegeleiding bij realisatie

Een goedgekeurd ontwerp is de basis, maar de speelplek zal ook gerealiseerd moeten worden. Denk hierbij aan voorbereidende grond- en straatwerkzaamheden, veiligheidsondergrond, beplanting, hekwerken en overige inrichting van terrein. Al met al moet er nogal wat geregeld worden. Yalp werkt nauw samen met gespecialiseerde en betrouwbare onderaannemers. Onder de regie van ons operations team wordt jullie speelplek gezamenlijk door alle partijen op een goede wijze gerealiseerd.

Stap 4: Deskundige montage, inspectie en onderhoud

Yalp heeft een eigen montagedienst om zowel de kwaliteit als de veiligheid te waarborgen. Onze monteurs kennen onze producten door en door, kennen onze klanten en zijn gewend om op plekken te werken waar kinderen spelen of mensen recreëren. Dankzij onze eigen montageploegen kunnen we flexibel en klantgericht werken. Al onze monteurs zijn intern opgeleid en KOMO en VCA gecertificeerd. Een opleveringsrapport maakt standaard deel uit van ons dienstenpakket en waarborgt kwaliteit en veiligheid van jullie speelplek.

Stap 5: Service

Klanttevredenheid en bereikbaarheid zijn zeer belangrijk voor ons. Daarom hebben wij geen lange wachttijden aan de telefoon. Geen keuzemenu’s. En helpen we je altijd vrolijk en vriendelijk.

Wij willen dat al onze klanten tevreden zijn met ons product en er veel plezier aan beleven. Heb je een vraag? Wil je een nieuw onderdeel bestellen? Heb je misschien een klacht? Of moet er iets worden gerepareerd? Joyce van onze serviceafdeling gaat direct op zoek naar een goede oplossing voor je. En als het nodig is komt servicemonteur Klaas zo snel mogelijk bij jou.

We zijn te bereiken via service@yalp.nl of +31 (0) 547 289 410.

Klantgerichtheid en service staan bij ons voorop. Wij gaan voor een 9+ score!

Goed is mooi, maar echt leuk wordt het als het boven verwachting komt. Het is nog leuker dan gedacht, net even anders, net even persoonlijker net even met meer aandacht. De tevredenheid en het plezier dat voortkomt uit deze 9+ ervaringen zorgt voor volgende projecten, daar is alles op gebaseerd bij Yalp. Om dit te waarborgen blijven we investeren in onze organisatie en in onze mensen, zodat we de verwachtingen kunnen managen, beloftes nakomen en energie overhouden om iets extra’s te doen, wat het veel leuker en effectiever maakt. Ons kantoor in Twente is daarbij het inspiratie- en kenniscentrum voor ons personeel, voor onze klanten en voor onze partners. Hier wordt de research gedaan, worden toestellen gedemonstreerd en vinden vele inspiratiesessies plaats. Het is een open academy waar iedereen welkom is om kennis te maken met onze concepten, ze uit te proberen en het verhaal erachter te horen.

“Het heeft geen zin te zeggen 'wij doen ons best'. Je moet erin slagen te doen wat nodig is.”