Kwaliteit & service

Bij Yalp leveren we kwaliteitsproducten en -service. Onze producten zijn gemaakt van de beste materialen, en daarnaast willen we ook service van de hoogste kwaliteit bieden. We voorzien jullie graag zo snel en efficiënt mogelijk van nieuwe interactieve spellen. Doordat de interactieve toestellen aangesloten kunnen worden op het internet, kunnen we er 24/7 voor je zijn!

Op deze pagina vind je meer informatie over:

  • Kwaliteit van onze interactieve speeltoestellen
  • Onze service pakketten
  • Garantie informatie
  • De online service van My Yalp

Kwalitatieve interactieve speeltoestellen

Wij ontwerpen speeltoestellen die jaren meegaan in de buitenruimte. Om er zeker van te zijn dat we kwaliteitsproducten leveren, laten we al onze interactieve speeltoestellen testen bij Dekra, de organisatie voor internationale testen in Nederland. Ook testen we  uiteraard zelf intensief.

Lees meer

Service en garantie informatie

Service pakketten

Klanttevredenheid is voor ons erg belangrijk. We willen dat elke klant tevreden is met onze producten; daarom bieden we bij elk Lappset interactief speeltoestel een Standaard Pakket aan. Voor een echt zorgeloze ervaring kunnen kun je dit upgraden naar een Carefree Pakket.

Per 1 januari 2021 worden alle Lappset interactieve speeltoestellen geleverd met een Standaard service pakket. Maar je kunt ook kiezen voor het Carefree Pakket, dit biedt echt een zorgeloze ervaring.

  • Altijd inbegrepen: Standaard Pakket
  • Optioneel: Carefree Pakket

Lees meer

 

Garantie

We beloven onze klanten dat ze jarenlang zorgeloos kunnen genieten van onze Yalp producten. Wij bieden een garantieperiode van 10 jaar vanaf de installatiedatum voor niet-elektronische onderdelen zoals staal, aluminium en kunststof constructieonderdelen. Bovendien is ons serviceteam altijd beschikbaar, zij helpen je graag.

Per 1 januari 2021 hebben wij enkele belangrijke wijzigingen aangebracht in onze voorwaarden. Bekijk de garantie pagina voor alle details, beperkingen en uitsluitingen. En als je vragen hebt, twijfel dan niet om ze te stellen!

Lees meer

My Yalp Service

Heb je een vraag of probleem met je interactieve speeltoestel, dan kun je gebruik maken van onze helpdesk via het My Yalp platform. Ons interne serviceteam biedt je online service en assistentie.

Leuk om te weten: meestal detecteren onze interactieve speeltoestellen zelf reeds hun technische problemen en sturen ze ons een bericht. Wij ontvangen dan automatisch een serviceticket om het probleem op afstand op te lossen. Bijvoorbeeld wanneer een speeltoestel bijvoorbeeld een paar dagen offline is en geen updates ontvangt, dan ontvangt ons serviceteam een ticket met het probleem. Handig he!

My Yalp ondersteuning

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van wat we doen en hoe we dat samen kunnen doen? Schrijf je in! Door je voorkeuren door te geven kunnen we je gerichter op de hoogte houden over jouw interesses.








  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Met het invullen geef ik Yalp toestemming om mij e-mailberichten over bedrijfs- of productupdates te sturen. Yalp heeft een privacybeleid dat in overeenstemming is met de nieuwe AVG-wetgeving.